Daily Detox مکملي براي سم زدايي
باشگاه کاراته امیر سر لشکر شهید علی احمدلو استان قم Karate clubs in the Major Jeneral martyr Ali Ahmadloo Qom Province

محقق : مسعود احمدلو

Daily Detox مکملي براي سم زدايي

 

امروزه مکمل هاي غذايي از تنوع بسيار بالايي برخوردار شده است به گونه اي که علاوه بر پودرهاي پروتئيني و اسيد آمينه ها که کلاسيک ترين فرم از مکمل ها محسوب مي شوند و علاوه بر مکمل هاي کراتيني که در دوره اي اوج گفته و در دنيا همانندتوپ صدا کردند و امروزه ديگر چندان در تيتر نيستند انواع و اقسام مکمل هاي ديگر از قبيل ويتامين ها و پروهورمون ها و آنتي استروژن ها و ديگر موارد را مي توان يافت.

مکمل هاي بي مورد
به طور کلي شايد بتوان بيش از نيمي از اين مکمل هايي که امروزه توليد و عرضه مي شوند را بي مورد و تنها براي تجاري بازي مطلوب دانست و نمي توان انتظار اثر از اين مکمل ها را داشت و با اين وجود تبليغات گسترده در مورد هر يک از اين مکمل ها راه اندازي مي شود.
چرا که اگر اين مکمل ها اثر براي شما به همراه نداشته باشند براي توليد و عرضه کنندگان و همچنين براي فروشندگان اين محصولات که پولساز هستند.
چربي سوزهاي اتميک!
در اين ميان مکمل هايي ديده مي شوند که با آب و تاب ادعا مي شود شما را در کمتر از يکي دو هفته لاغر کرده و فيتنس نموده و شش تکه هاي شکم شما که در زير چربي هاي چند لايه اعصار و قرون گذشته پنهان هستند را نمايان خواهد کرد!
جوان کننده هاي ***!
مکمل هايي امروزه عرضه شده و در موردشان تبليغ و توصيف و داستان گويي مي شود که قرار است شما را در چشم بر هم زدن و يا در نهايت در کمتر از يکي دو هفته بيش از 20 سال جوان کرده و موهاي سفيد شما را سياه کرده و انرژي و مخصوصا انرژي مردانه و حتي زنانه از دست رفته شما در طول اين چندين ده سال را به شما باز خواهند گرداند!
قواي مردانه در حد دهشتناک!
مکمل هايي توليد و عرضه مي شوند که منحصرا بر روي قواي مردانه شما کار مي کنند و ادعا مي شود که با خوردن اين مکمل ها نه تنها افرادي که از نارسايي و از ناتواني **** در رنج هستند مي توانند دوباره جواني را تجربه کرده و تجديد فراش کرده و از خجالت زن و همسر در آيند حتي مي توانند دوباره ماه عسل هم تشريف ببرند.
جايگزين سوما!
در اين ميانه مکمل هايي توليد و عرضه مي شوند که ادعا مي شود جايگزين سوما و هورمون رشد انساني بوده و از طريق زير زبان و از طرق هچل الهفت ديگر اثراتي همانند هورمون رشد در بدن شما پديدار خواهند کرد.
بشنويد و باور نکنيد!
ولي در اغلب موارد بايد گفت که شما بشنويد و باور نکنيد. در مورد اينکه اين ادعا را بايد بشنويد شايد دليل اصلي اين امر يعني دليل اصلي اين شنيدن ها آب و تابي است که در مورد اين محصولات به راه مي افتد ولي در مورد اينکه اين ادعا را نبايد زياد جدي بيگريد دانش پايه شما در مورد فيزيولوژي انساني و در مورد مکانيسم هاي اثر اين مکمل ها و صد البته عقل شما خواهد بود.
مکملي متفاوت
اين از مقدمه اي که قرار بود امروز از ما بشنويد ولي در مورد مکملي که امروزه قرار است در اين ستون تشريح شود شايد از شنيدن نام و از خواندن مکانيسم اثر آن تا حدودي تعجب زده شويد.
تا بوده در اين ستون به چربي سوزها و به پروتئين ها و در برخي موارد هم اسيد آمينه و پمپاژ دهنده هاي خون پرداخته بوديم ولي در اين شماره مکملي متفاوت را خواهيد خوانيد!
مکملي براي سم زدايي
اين مکمل همانگونه که از نام آن پيداست اصولا مکملي براي تصفيه کردن بدن و براي سم زدايي است به اين معني که ادعا مي شود با خوردن اين مکمل تا حدود زيادي مي توان سموم وارد شده به بدن از طريق تغذيه و هوا و آب و هچنين سمومي که در نتيجه تغذيه هاي سنگين ورزشي در بدن توليد مي شود را راحت تر از بدن دفع کرد. 
عمر آدمي
به طور کلي عمر آدمي در شرايط آرماني بسي بالاتر از آني است که تا به امروز به ثبت رسيده است و چه بسا در صورتي که شرايط مهياتر شود بتوانيم بالاي 300 سال عمر مفيد داشته باشي هر چند در تحمل اين 50 سال اش هم گهگاه در مي مانيم!
آلودگي
آب و هوايي که در آن زيست کرده و تنفس مي کنيم روز به روز آلوده تر مي شود و هم اکنون با سفر به ييلاق ها و کوهستان هاي مجاوز شهرها متوجه عمق فاجعه اي که بدي آب و هوا در شهرها و در محل هاي سکونت ما رقم زده است پي مي بريم.
در تمام طول روز در اين هوا تنفس مي کنيم و در کنار اکسيژني که وارد ريه ها مي کنيم انبوهي از سموم و سرب و صد البته ذرات معلق و ديگر سموم را نيز وارد بدن مي کنيم و نتيجه نيز در طولاني مدت به صورت صرفه و تنگي نفس و از کار افتادن ريه و ديگر موارد و ديگر بيماري ها رخ مي نمايد.
سموم در مواد غذايي!
مواد غذايي که مي خوريد مخصوصا مواد غذايي بسته بندي شده که اين روزها به فراواني نيز توليد و مصرف مي شود علاوه بر مواد قابل هضم و قابل جذب براي بدن حاوي سمومي نيز هستند که از معمول ترين اين سموم مي توان به همين فلزات و ناخالصي هايي اشاره کرد که از همين موادي که مواد غذايي را در آنها بسته بندي مي کنند جدا شده و با مواد غذايي آميخته مي شود.
اوره و اسيد اوريک
همچنين خوردن حجم بالايي از پروتئين در طول روز به تنهايي و در نتيجه واکنش هايي که بدن براي هضم و جذب اين پروتئين ها بايد انجام دهد سم زا بوده و بدن را آکنده از آمونياک و ديگر سموم مي کند که صد البته کليه ها اين سموم را دفع مي کنند.

729609016709.jpg
محصولات جنبي واکنش هاي شيمايي
محصولات جنبي واکنش هاي شيمايي که در بدن رخ مي دهد معمولا براي بدن سمي هستند و بايد دفع شوند و گازهايي همانند دي اکسيد کربن نيز که از طريق ريه ها دفع مي شوند نيز نوعي سم براي بدن محسوب مي شود که انباشته شدن آن در بدن به *** ختم مي شود.
من خود به شخصه زماني که دوره هاي سنگين براي افراد تنظيم مي کنم از پاره اي از ترفندها و داروها و ترکيبات گياهي براي کمک به سم زدايي از بدن استفاده مي کنم و گفته مي شود که اين مکمل نيز به سم زدايي بدن کمک مي کند.

اين مکمل نيز همانند اغلب ديگر مکمل هاي غذايي اين چنيني منشا گياهي دارد و از گياهان مختلف بومي که در اقصي نقاط دنيا مي رويند توليد مي شود که صد البته پوشش گياهي کشور خودما از اين نظر به غايت غني است.
به شخصه زماني که از رژيم هاي شديدا پر پروتئين استفاده مي کنم بالا رفتن اوره خون را بدون آزمايشات پزشکي نيز حس مي کنم و اثرات منفي تجمع اوره و اسيد اوريک در بدن را قويا درک مي کنم.
اين در حالي است که اگر روشي براي دفع اين سموم و يا به عبارت بهتر براي کمک کردن به بدن در دفع اين سموم و براي تسهيل در دفع اين سموم در اختيار داشته باشيم بسي بهتر خواهد شد.
براي اين منظور نيز مي توان از عصاره هاي گياهي و از داروهاي گياهي و گياهان دارويي استفاده کرد و اروپايي ها هم از مکمل هاي غذايي توليد و بسته بندي شده براي اين منظور استفاده مي کنند.
دستور مصرف
اين مکمل به صورت کپسول توليد شده و در بسته بندي هاي 60 تايي عرضه مي شود و گفته مي شود که روزانه يک وعده قبل از اولين وعده غذايي مي توانيد براي کمک به دفع سموم از بدن در طول روز دو کپسول از آن را با هم ميل کنيد.
کلام آخر
البته انتظاري که از استروئيدها در افزايش حجم داريد را نمي توان از اين مکمل در زمينه تصفيه بدن داشته باشيد به اين معني که هر چه دم دست داريد بخوريد و انواع و اقسامن دوره هاي سنگين را رفته و به اين اميد که اين مکمل مي تواند در دفع سموم از بدن معجزه کند آن را خورده و خود را بيمه شده بدانيد.
ولي با اين وجود با خوردن اين مکمل که صد البته جايگزين هايي در ميان داروهاي گياهي کشور خود ما نيز دارد تا حدود زيادي مي توان به دفع سموم از بدن کمک کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:,ایزوله دایماتیز,ISO,100,پروتئین,Mass XXplosion ,مکمل بدنسازی,مکمل ورزشی,پروتئین بدنسازی,کراتین,کربوهیدرات,کربو,پرورش اندام,تستوسترون,گلوکوکورتیکوئیدها,نسبت تستوسترون به کورتیزول,هورمون استروئیدی,کورتیزول,گنادوتروپین,مقالات ورزشی,مقالات تخصصی,مقالات عمومی,مقاله,تحقیق,احمدلو,مسعود احمدلو,باشگاه احمدلو,باشگاه کاراته,کاراته,کاراته قم,کاراته استان قم,سنسی احمدلو,سنسی مسعود احمدلو,برترین مربی,مربی برتر,مکملهاي غذايي,چربي سوزي,کبد,گلوتامين,پروتئين,آمينو اسيد,آنتي کاتابوليک,اکسيداسيون,استقامت بدني,تقويت سيتم ايمني بدن,تشديد سنتز پروتئين در عضلات,ريکاوري,rda,قدرت مکمل,چربي سوزي,پروتئين,آنابوليسم,رژيم,فنيل افرين,لوسين,ليزين,متيونين,چربي سوزي,هيستيدين,والين,کاتابوليسم,گلوتامين,گلوتاميک اسيد,گليسين,پرولين,آلانين,آمينو,آرژي نين,آسپارتيک اسيد,اورني تين,ايزولوسين,تيروزين,تائورين,ترونين,تري پپتيد,تريپتوفان,سيس تين,سيس تئين,سرين,شاخه اي,,, ,
ارسال توسط محمد احمدلو
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 194
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 202
بازدید ماه : 2147
بازدید کل : 642510
تعداد مطالب : 645
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن







اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

Google



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل